sobota, 1 października 2011

Odnowienie ;3

   Uwaga ! Blog pozostaje znowu otwarty! Cieszycie się? Bo ja bardzo! ♥ Jak i otwieram bloga na nowo to też szukam nowej załogi ! Zgłaszajcie się jak najszybciej gdyż chcę kupić nagłówek ^^  Mam nadzieję ,że zgłosi się dużo osób ! Uwaga wymagania:
-Podstawowa umiejętność ortografii
-Chęć pisania
-Pomysłowość i poczucie humoru
-Konto na bloggerze
    No to na tyle co wymagam! Jeśli dostałeś/aś taką wiadomość to wiedz ,że nadajesz się na pisanie tego bloga:
-Hejooł ; 33 Tu Saandii (na stardoll sandyssssssssss) Właśnie odnawiam bloga http://wpadki-stardoll.blogspot.com/ i uważam ,że nadajesz się do załogi bloga! Więcej informacji na blogu!
Jak się zgłosić ?  Najpierw piszesz w komentarzu ,że się zgłaszasz i piszesz ,czy posiadasz wymagania (podaj również gadu-gadu i e-mail'a) Jeśli spodoba mi się zgłoszenie skontaktuję się z tobą poprzez e-mail lub gadu-gadu ! I wtedy będziesz musiał/a napisać krótką i śmieszną plotkę lub opowiadanie ! To wszystko co chciałam Wam teraz przekazać ! Powodzenia!

3 komentarze:

Lucy Phere ☾ pisze...

zgłaszam się.
posiadam wymagania.
gg - 22310450
e-mail - ilovejamnik99@interia.pl

Sandyssssssssss pisze...

Przepraszam ,bo zapomniałam o nickach z bloggera i z stardoll'a Ale twój na szczęście znam ;]

Unknown pisze...

Zgłaszam się
Moja osoba spełnia wszystkie wymagania :D
gg- 18850533
e-mail- sollarz@gg.pl
Mój nick z sd- Kosmetyczka23
Nick z bloggera- Victoria