niedziela, 26 grudnia 2010

1 wpadka ! -MAGDOMILOWICZ

Oh jezuśś jakiśśś ty słodziuśśki -.-'
Dziewczyny opanujcie się !
To tylko chłopak o imieniu Belzebub ?
Nie kumam takich ludzi O.O
















Definicje:
-On piszę błędy specjalnie ,żeby być kól i pokazać ,że on jest super ,bo rzucił szkołę ! Bo stardoll jest bez edukacyjna. Ale na nagłówkach nie ,bo kasy nie będzie -.-'
-On piszę błędy ,bo jest głupii ...


Jak myślicie ? Czy wasz koFFany milowicz jest taki słitaŚŚny ?
Mi on przypomina nazwę keczupu xdd


Początek imienia(magdo)+początek firmy (mi)+ łowicz=MAGDOMILOWICZ xdd

6 komentarzy:

Sav pisze...

Zgadzam się. A poza tym uważa się za wielka gwaize że robi nagłówki i ich ceny spadaja z kosmosu..

The Blonde Bear pisze...

Szczerze że mi się nie podobają nagłówki,i on specjalnie chcę wyższą cenę za normalne nagłówki jak by co to patrz na jego konto,najlepsza jest Julitka i Estera która zrobiła nagłówek w Stardollowe Ploteczki,
Hhahahahahahah opuścił szkołę a może jej mama nie koffa bo nie uczy się z nią x DD

Martynka221 pisze...

po co robić specjalnie błędy to wcale nie jest fajne

Moda i Szyk pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Moda i Szyk pisze...

Już kurva literówki nie można zrobic?! Btw. Czy ja jestem słit? A to z tym keczupem ci sie akurat udało.

kisses & hugs Magdomilowicz

` Nataly ` ; ) pisze...

wiem jaką techniaką robi te swoje nagłówki !! każdy ,by mógł tak zrobić ja już zrobiłam 2 i mi wyszły takie same jak jego! tylko że on ma photoschop ,a ja gimpa ,ale tak samo wychodzi bo są te same narzędzia