wtorek, 28 grudnia 2010

2 wpadka-Stardollowe ploteczki

Witajcie marsjonki xdd
Dzisiaj pozwoliłam sobie poszukać wpadki na stardollowych ploteczkach...
I wchodzę i już widzę wpadkę !
To mój szczęśliwy dzień !
Stardollowe Ploteczki
Ha ha !
Greckiego boga nie stać na nagłówek !
I do tego robiony w paincie i różowy jest xdd
Ostatnio był z ubieranek jak większość -.-'
Ale nawet go nie przerobił  ha ha !
Pewnie dzwoni do mamusiii i mówi
dziękuję za stardoll rolaty choć wcale mnie to nie obchodzi xdd
A i kup mi stardollaryki xdd bo nagłówek muszę kupić znaczy zrobić
konkurs ,bo mniej zapłacę xdd

Stardoll jak polska schodzi na psy !
I kasy brak ;(
Nawet słitaŚŚny Kubulek nie ma forsy !

Szukam sponsorów na bloga !
Nagroda:Reklamy na blogu,5 sd xdd

3 komentarze:

Sara.123 pisze...

Haha nie powiedziała bym nigdy :) on przecież taki milioner XD

kiki652 pisze...

ja moge być sponsorem
_Miley_790

Martynka221 pisze...

2 wpadki to dużo