piątek, 18 lutego 2011

Prezentacja i_am_collector

Dzisiaj przyjrzę się prezentacji Ja_jem_korektor . (Notka powitalna na później :) ).


www.ptroa.co.il/petition/
jeśli masz serce i nie jest ci obojętny los zwierząt
wejdz na linka powyżej i podpisz petycje przeciwko mordowaniu zwierząt!!!

SPRZEDAM/ FOR SALE

KUP TERAZ / BUY NOW 10 000 sd
+ prowizja/charge

I'm Gosia

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA:
uzaleznieni.blogspot.com
dla osób uzależnionych od Stardoll

im writing for Stardoll's Most Wanted
hotbuysbazaar.blogspot.com


Moje zasady:
1. Nie przyjmuję do znajomych osób których nie znam
2. Nie rozmawiam na czacie
3. Nie zapisuję się do żadnych klubów
4. Za reklamowanie się w mojej KG - blokuję
5. Czasami nie odpisuję w kg, jak jestem bardzo zajęta

My rules:
1. I do not accept friends request from person i don't know
2. I don't talk on chat
3. I don't sign in to any clubs
4. For adversiting in my GB - you will be blocked
5. Sometimes i don't reply in my gb, if i'm very busy



I'll buy:
DKNY Hearts Blouse
DKNY Leather Jacket
(it's only what i need to have complete collection of my favourite brand DKNY)

Achievements:
17.02.2011 - Best style (Polish Gold Globe)
21.11.2010 - National Cover Girl
25.02.2010 - 1st Cover Girl
29.12.2009 - 2nd CG
30.12.2009 - 3rd CG
02.03.2010 - 5th place for best rated album


My other account:
- Nessulka
- Ula1223 (share with my friend Ula)


My best friend on Stardoll is Magda (madziara34)



Obecnie mam remont apartamentu




Big thanks my friend BloOondinaaa for help with presentation


"Och, Gosia 2" wchodzi do kin :)  Zacznijmy od początku prezentacji ;
- Widać że Gosi nie jest obojętny los zwierząt ( zwierzęta to jej gatunek). Szacun, Gośka, ale uważaj, bo Komorowski idzie :)

Dalsza część :
-Reklama. Z tego co wykumałam, to Gosiaa sprzedaje swoje LE za sd. Niewiarygodne, przecież ostatnio tylko ciągnie z ludzi "real money".

Cd..
-I'm Gosia -> tutaj jest moje zajebiste zdjęcie. I'm Maliena <- tutaj nie ma mojego zajebistego zdjęcia :)

Cd..
-Zapraszasz na swojego bloga. A następnie piszesz że piszesz dla zagranicznego bloga.

Cd..
-Twoje zasady; nie przyjmiesz mnie do znajomych, nie chcesz z nikim rozmawiać, nie zapisujesz się do swoich antyfanklubów, za reklamowanie sb w twojej KG blokujesz mnie a następnie lecisz do mojego sb, czasami odpisujesz w KG , gdyż jesteś bardzo zajęta opiekując się synkiem i lataniem po świecie.

Cd..
-Kupisz jakieś tam dwa DKNY, kolejna reklama w twojej prezentacji, Gosiu.

Cd..
-Osiągnięcia ; Najlepiej ubrana NCoverGirl i CoverGirl, druga i trzecia covergirl z piątym najlepszym albumem.

Cd..
-Twoje inne konta ; Nessulka i ula1223 . Co do Nessulki, sprzedałaś je. Co do uli1223 to prowadzisz je razem z koleżanką, więc nie do końca jest twoje.

Cd..
-Twoja najlepsza na przyjaciółka na stardoll to Magda (madziara34)

Cd..
-Masz remont apartamentu, który idzie tak samo jak na budowach Polskich dróg.

Zakończenie..
-Dziękuję PoOokemonowiii za pomoc z prezentacją, dzięki niej, moja prezentacja jest kiczowata.


A teraz coś ode mnie :
Kocham VVas !

1 komentarz:

` Nataly ` ; ) pisze...

10 000 sd za takie cuś ??!!!! pogieło!?