niedziela, 20 lutego 2011

Wpadka

Ohhh skandale i zamieszania dzisiaj. Wpadki znajduje na stardoll.ocom.pl nie możliwe !! To już 2 xdd
Wiecie jaką smutną prawdę odkryłam ? Oczywiście ,że nie ! KubuŚŚ już nie pisze na tym blogu !! Ohhh nie !
Mam pewne źródła ^ ^ I z nich mam dialog :

K-Muszę ci coś wyznać...-,-
L-No daalej..
K-Wiesz boję się..
L-No kuźwa gadaj mam konkurs x-factor
K-Niestety gumka mi pękła przy slodka1234 (agatce ;**)
L-Co ?!! Ona jest moja ! Pedofilu !
K-Alee...ee
L-Ty to masz tupet ! Jeszcze ci gumka pękła ?!!
K-P...pp
L-Pewnie ją zabolało.. Biedna ;**
K-Nie...ee
L-Wiesz pie[cenzura] się !!! Agata jest moja i będę ja pie[cenzura] !!
K-Bardzo jej się podobało !!
L-Nie piszesz ze mną bloga koniec !!
K-Sranie w banie ! Gdzieś to mam ! Mam sławniejszy bloog !.
L-Mój wygrał w Sd złotych globach !
K-I w dupie gnojuu..!!

Tak o to właśnie ich rozmowa wyglądała ...-,-'
Niestety.. Wyszło szydło z worka !

2 komentarze:

The Blonde Bear pisze...

hahahhaa ale śmieszne hahaha ;P

Lmc.. pisze...

dobree.. xD